Altar Ego

Categories H bok

“If you don’t know the purpose of something, all you can do is misuse it.”

 

"Altar Ego - Becoming Who God Says You Are" av Craig Groeschel

Boktittel: Altar Ego

 

Forfatter: Craig Croeschel

 

Innhold: Boka handler om identitet, og hvem man er som en kristen. Den tar opp tema som selvrealisering og selvbilde på en balansert måte som ikke fører til selvopptatthet; men snarere et realistisk bilde av oss selv. Noe av det jeg ble mest utfordret på gjennom boka, var dette med å være frimodighet (boldness).

 

Min mening: Jeg hørte denne som lydbok. Jeg liker veldig godt måten Groschel skriver på, men tematikken i denne boka var nok ikke noe som traff meg veldig akkurat nå… Men dersom du ønsker å finne din plass/er usikker på din identitet og hvordan du vil være, kan den være en god hjelp!

BildeKilde

Terningkast: 4. Jeg har tidligere anbefalt Groschels bok “divine direction“. Dessuten elsket jeg “a confident heart,” som tar opp litt av den samme tematikken.

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *