A Confident Heart

Categories H bok

“You can only see the shadow [of doubt] because you have turned away from the light. Turn back toward the light.”"A Confident Heart - How to Stop Doubting Yourself and Live in the Security of God?s Promises" av Renee Swope

 

 

Boktittel: A Confident Heart

 

Forfatter: Renee Swope

 

Innhold: Boka tar tak i et velkjent problem for oss jenter: å tvile på seg selv. Renee deler sine erfaringer med dårlig selvtillit på tross av et “tilsynelatende bra liv” og gir oss nøklene til å bli selvsikre på oss selv med Guds hjelp. På slutten av hvert kapittel er det en bønn vi kan be ut fra Guds Ord, og de er veldig bra! I tillegg er det et helt kapittel fullt av Guds gode løfter for våre liv.

 

Min mening:Jeg likte veldig godt boka. Selv om jeg aldri har hatt noen alvorlige problemer med selvtillit kunne jeg kjenne meg igjen i boka og få mange gode tips. Synes egentlig alle jenter burde lese boka, og se at DU er verdifull, og har noe å komme med på tross av en nagende selvfølelse.

 

Terningkast: 5. Mye bra. Lettlest. Jeg anbefaler boka til alle jenter og damer!

Les den.

 

BildeKilde


1 kommentar

1 thought on “A Confident Heart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *