Ufrivillig fravær og hjemmesydd ryggsekk

Categories A Hobby

Blogg.no har hatt noen tekniske problemer, så jeg har ikke kommet inn på bloggen på en stund. Men nå fikk jeg hjelp av support, og kunne endelig skrive igjen! De siste dagene har inneholdt mye godt! Jeg har sydd mye, lest litt, blitt overrasket med en FANTASTISK babyshower, vært med familie, og mye mer!

Det vil jo si at jeg har veldig mye å blogge om! Her er bilder av en ryggsekk jeg sydde for noen uker siden. Den har blitt min faste følgesvenn i hverdagen; det er så praktisk med sekk! Jeg laget mønsteret selv, med inspirasjon fra IngridBergtun. Hun har laget video om hvordan sekken syes. Jeg valgte i tillegg å fòre sekken, og lage en stor lomme på innsiden. 

 

Stoffet er svart dongry-stoff jeg kjøpte i Thailand, og inni har jeg bomullsstoff fra Jysk. Stroppene bestilte jeg fra ebay. I tillegg trenger du en glidelås (jeg anbefaler en med to dragere, for det angrer jeg på at jeg ikke brukte)

 

 

I hvert fall er jeg veldig fornøyd med resultatet, og vet at denne kommer til å bli brukt helt til den er utslitt 🙂 

Jeg har også sydd en ny kjole til meg selv, og en del babyklær. Så det kommer nok også på bloggen om ikke altfor lenge 😀 Hva driver du med på hobbyfronten for tida?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *