Divine Direction

Categories H bok

Boktittel: Divine Direction

"Divine Direction - 7 Decisions That Will Change Your Life" av Craig Groeschel

 

Forfatter: Craig Groeschel

 

Innhold: Boka handler om retninger i livet. Den gir deg lettleste og relevante tanker om når du skal starte, eller slutte med noe. Når du skal bli i en situasjon, og når du skal gå. Samt kallet til tjeneste og felleskap som Gud har for oss. Det er en god “selvhjelpsbok” som setter fokus på enkle grep, og viktige tanker som ofte forsvinner litt i hverdagen. 

 

Min mening: Jeg får mer og mer sansen for Groeschel’s skrivemåte (så vel som hans talemåte, som jeg har likt lenge). Denne boka var ikke noe unntak. Kommer helt sikkert til å lese mer av forfatteren senere.

 

Terningkast: 5. Jeg anbefaler boka til deg som er kristen. Hvis du er med i ledelsen i en menighet eller kirke, anbefaler jeg også IT av samme forfatter. 

 

BildeKilde

2 kommentarer

2 thoughts on “Divine Direction

  1. Stine Jensen: Jeg pleier å legge ut det meste jeg leser, og det varierer nokså mye… I perioder krim, drama, selvhjelpsbøker som denne, litt faglitteratur, eventyr, spenning osv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *