Change of Heart

Categories H bok

“‘You’re hired, Mr.Bourne,’ I said, the beginning of the end.”

Forfatter: Jodi Picoult

Boktittel: Change of Heart

 

Innhold: June Nealon har blitt frastjålet en lykkelig fremtid idet hennes datter Elisabeth, og mannen Kurt blir brutalt drept. Det eneste hun har igjen er Claire – og den ufødte datteren gir sin mor en grunn til å leve. Men da Claire vokser opp med en alvorlig hjertesykdom, står utfordringene i kø for June. Vil hun la en morder hjelpe henne etter å ha tatt i fra henne alt? Boka har et religiøst bakteppe(, men er ikke en kristen bok), og tar opp tema som dødsstraff, tilgivelse og religion.

 

Min mening: Som alle Picoults bøker, får denne deg til å tenke på alvorlige problemstillinger. Den får deg til å se gråsonene som finnes i alle dilemmaer. Den får deg til å spørre deg selv om dødsstraff er riktig, og om Gud finnes. 

 

Terningkast: 5. Spennende, og tankevekkende. Jeg anbefaler den til deg som liker en roman med uventede vendinger.

 BildeKilde

Herlig å  lese noe som går av seg selv igjen 🙂 Nå har jeg enda en bok fra Picoult i vente. Gleder meg! I mens kan jo du ta en titt på mine anbefalinger av: Lone Wolf, Picture Perfect, Et siste ønske, og My sisters Keeper.

#bok #bokanmeldelse #bokanbefaling #bøker #anbefalt #anbefaling

 

 

1 kommentar

1 thought on “Change of Heart

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *