Makes me sick

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Denne uka har jeg utsatt meg for omtrent alle tingene som gjør at jeg kan bli syk. Og riktig nok. I dag kjenner jeg rasping i halsen og tett nese. Så jeg tenkte å skrive en liste, slik at dere kan unngå de samme feilene som jeg har gjort… Hvis du ikke vil bli syk må du unngå:

*For lite søvn.

*Usunn mat

*Stress

*Kalde dager med dårlige klær

*Våte sokker

Spesielt stress er noe som gjør meg syk, og ødelegger immunforsvaret. Det fører også ofte til dårlig søvn. Og nå er jeg altså på vei til å bli syk. Håper bare at det ordner seg før det blir for ille. Har ikke tid til å være syk! Nå har jeg stappet innpå med C-vitaminer og spist sunn frokost… Så er i hvert fall den biten på plass!

Bildet er i fra forrige helg da jeg var barnevakt for to hunder og tre barn. Så har jeg i hvert fall et bilde…

4 kommentarer

4 thoughts on “Makes me sick

  1. Marita: Takk 🙂 Det har ikke egentlig blitt så ille enda, så jeg håper bare at det går bort før det får skikkelig tak 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *