Oobs, I did it again…

Categories O interessa

Det hele startet med en mail som jeg (mot bedre vitende) åpnet. En reklamemail. Mailen var fra DHGate, en nettbutikk jeg har handlet hos før. De annonserte et tilbud på forskjellige bryllups-stash. Det skal ikke mer til. Så jeg klikket selvsagt på linken. Lang historie kort: Endte opp med (nok) en blå kjole:

    

Og for kun 250 kroner, da! Hvem kan stå imot slikt?

Nå skal det sies (for dere som ikke kjenner meg så godt) at jeg ikke er spesielt gira på shopping og mote. Men kjoler er mitt svake punkt (tror mange andre jenter har det sånn med sko). Nå håper jeg bare virkelig at størrelsen passer! 😀

6 kommentarer

6 thoughts on “Oobs, I did it again…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *