Ting jeg skulle ønske jeg visste før vi ble foreldre

Categories H bok

“Vi oppfordrer deg til å lese denne boken før babyen blir født – og til å ta for deg kapitlene igjen etter hvert som du opplever gledene og utfordringene i barneoppdragelsen.”

 

"Ting jeg skulle ønske jeg visste før vi ble foreldre" av Gary Chapman

Boktittel: Ting jeg skulle ønske jeg visste før vi ble foreldre

 

Forfatter: Gary Chapman og Shannon Warden.

 

Innhold: Chapman er ekteskapsrådgiver, og har her skrevet en bok om barneoppdragelse sammen med Shannon Warden. Den går gjennom barnas følelsesmessige behov, hvordan man kan bevare gnisten i ekteskapet i småbarnstiden, pottetrening, og mye mer.

Min mening: Mange av tankene i boka er veldig selvsagte. Men det var også noen nyttige innsikter. Jeg sitter mest igjen med kapitlene om barnas psykiske helse, og sosiale ferdigheter. Men absolutt en grei bok å lese når du er gravid (men funket greit etter fødsel også – jeg gjorde litt av begge deler xD)

BildeKilde

Terningkast: 4. Jeg anbefaler også Chapmans bok “kjærlighetens fem språk.”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *