Nysydde babyklær

Categories A Hobby

Etter å ha strevd med å kle på en nyfødt litt for trange strømper mens beina spreller, eller å dra bodyer fulle av bæsj over hodet, har jeg blitt veldig glad i praktiske klær. For eksempel omslagsbodyer! Det er litt dillete å sy med mye kantebånd og knapper, men verdt innsatsen! Så da jeg trengte en gave til en nyfødt gutt, sydde jeg like godt opp to sett med omslagsbody og lue. Jeg fant dette nydelige elefantstoffet på 40% i restehylla til Stoff og stil. Det første settet fikk svart kantebånd og snorer, men hvite knapper…

 

Mens det andre fikk brune kanter og snorer, og svarte trykknapper. Hvilket sett likte du best?

 

Gøy å sy igjen! Og i samme rennet, klippet jeg opp til en topp og kjole til meg selv. Så de kommer på bloggen etterhvert, så snart jeg får tatt noen bilder 😉

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Nysydde babyklær

  1. Wow… Så flink du har vært. Jeg sitter ute nå og det er ikke så godt å se forskjell på bildene, syns det er kjempefine sett begge to😊
    Nå er jeg spent på toppen og kjolen , da de blir ferdige.
    Jeg klør litt i fingrene etter å sy selv. Men akkurat nå er det strikking det går i her 😊

    1. Jeg syr ikke så skrekkelig mye for tida jeg heller, fordi det er så fint vær 🙂 Men MÅ ha meg en ny shorts snart, så det er neste prosjekt…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *