Sanger til Bryllupet

Categories U Bryllup

 

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:”Vanlig tabell”;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:””;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:150%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:”Calibri”,”sans-serif”;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:”Times New Roman”;
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Dette er sangene vi ønsker å ha i vårt bryllup. Noen skal være i vielsen, og andre i festen. Klikk på sangnavnet for å komme til sangen på youtube.

 

Deg å få Skoda er en salme med utrolig vakker melodi, og nydelig, innholdsrik tekst. Jeg har likt denne salmen spesielt godt siden første gangen jeg hørte den, og har bare blitt mer og mer glad i den…

 

Je meg handa di, ven er egentlig Thomas sitt tilskudd til sangene. Den er jo helt nydelig, og handler om hvor godt det er å ha hverandre. 

 

When I say I do er en sang av Matthew West som jeg ikke har visst om så lenge, men teksten fanget min oppmerksomhet med en gang. Den passer helt perfekt, og melodien er også helt nydelig. “And I pray that every day will be the proof that I mean what I say when I say I do.

 

Only God could love you more er også en sang som fanget oppmerksomheten min med den passende teksten. Det hjalp også mektig på at den er en nydelig duett. For det er vel ikke mye som er så romantisk som en vakker duett sunget av et kjærestepar!?

 

Deeply in love er en kjærlighetssang. Det er også en lovsang, som jeg og Thomas hadde i lovsangsteamet Devoted (hvor vi startet å bli kjent med hverandre). I tillegg til å være en sang om kjærligheten til Gud, kan den også være til hverandre. Nydelig!

 

I see the light er rett og slett en disney-sang! Sangen, som er fra filmen “To på rømmen,” huskes fra det magiske øyeblikket da lanternene stiger opp, og når man hører etter på den vakre teksten er det ikke annet å si enn at duetten er en herlig, romantisk vinner!


  BildeKilde

 

 Hvilke sanger har dere hatt/skal dere ha?

Fikk dere noen tips her?

#Bryllup #Wedding #sang #sanger #musikk #tips #musikktips

 

3 kommentarer

3 thoughts on “Sanger til Bryllupet

  1. Så mange fine sanger!! Var borti et par av de i forbindelse med bryllupsforberedelsene jeg også 🙂 Deg og få skoda” ville vi egentlig ha, men vi fant ikke notene til den (og organisten var ikke så hjelpsom), “when I say I do” var også på lista over mine favorittsanger til bryllupet, men den kom dessverre ikke med annet enn på spillelista under middagen 🙂 “Only God could love you more” ble sunget i vielsen vår! Det er så gøy at det er så mange fine sanger å velge mellom til bryllup 😀 Du har jo hørt hvilke sanger vi hadde i bryllupet vårt før, men kan jo si det igjen – vi hadde “jeg vil gjøre mitt liv til en lovsang til deg”, “from this moment”, “only God could love you more” og “dagene som kommer” i vielsen, og til brudevalsen hadde vi “When God made you”<3 🙂 Spennende med bryllupsplanlegging!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *