Nedtelling og kosedager

Categories U Bryllup

I dag er det kun fem måneder til jeg skal gifte meg… Ganske rart å tenke på egentlig, og mye mer virkeli på denne siden av nyttår. Å få bryllupskjolen gjorde også en forskjell. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å bli kone!

I dag har vært en god daffe-dag. I og med at temperaturen har sunket til umenneskelig (under null) har jeg holdt meg inne etter skoletid. Min nye favoritt, Sweet Chili te, har vært en viktig ingrediens i min dag som forøvrig også har bestått av besøk av Yvonne, og heftig kakao-drikking med masse krem og sjokoladetopping samt sukkersøte cheezy jentefilmer med mamma. Got to love it! 🙂

 

Thomas driver å holder nedtelling til bryllupet på mobilen sin, og innimellom deler han et bilde på facebook. Søtt 🙂

#bryllup #hverdag #nedtelling

2 kommentarer

2 thoughts on “Nedtelling og kosedager

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *