Servitrise, Sanger, Syerske, Dramalærer og Hardtarbeidende jente…

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Livet suser av sted rundt meg. Det er såvidt jeg klarer å henge med! Snart er det mai, og da tror jeg absolutt jeg skal slite med å holde oversikten. I helga var jeg blandt annet servitør på rockerestuarant. Kledd opp i svart/hvitt og klar med notisblokk og penn. Tror ikke jeg hadde trivdes med det stresset daglig, men kjekt i passelige doser 🙂

Jeg var også med å sang på en konsert søndags kveld. Jeg og ei venninne sang “Still” og “klamrer” mens min bedre halvdel, Thomas spilte som en helt. Jeg er kjempefornøyd med sangvalget. Liker både melodien og teksten kjempegodt. Dessuten er hun jeg sang med, Cathrine, utrolig flink til å synge! Kjempegøy! Selv om vi var vanvittig gode (haha), var det ikke bare vi to som sang. Mange forskjellige band og enkeltmennesker sang og danset til inntekt for teamturen vi skal på i sommer. Gøy å se så mange gryende talenter på en gang 🙂

Gårsdagen gikk med til et sytreff: Nå gleder jeg meg skikkelig masse til å bli ferdig med kjolen jeg syr. Den har nå blitt helt sammensydd, fått i glidelås, og passer perfekt! Mangler bare å sy på stropper 🙂 Sytreffet ble litt kort, for en time senere skulle jeg være på mydland på ungdomsstyremøte (ca et kvarter å kjøre). Der ble jeg verende helt til halv 12 om kvelden og snakket om planer for ungdomsarbeidet, samt at vi lovsang og bad for hverandre. Det føles virkelig godt å være et så sammensveiset styre. Jeg stortrives!

I dag bærer det på jobb, og i kveld skal jeg lære bort et drama til noen konfirmanter i menigheten. Hvem hadde vel noen gang trodd at jeg skulle bli “dramalærer”? Ikke jeg i hvert fall…

Se filmen med det dramaet vi har gått ut i fra her.

1 kommentar

1 thought on “Servitrise, Sanger, Syerske, Dramalærer og Hardtarbeidende jente…

  1. Herlig å lese hvordan ditt liv er. Og kjempekjekt å se at du følger Guds planer! <3 Han har alltid planer for deg. Man merker det ikke kanskje før lenge etterpå.
    Ønsker deg en god kveld til både deg og dine, og velsignet uke!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *