Sy-kjole-prosjektet

Categories A Hobby

 

 

I går var det forening igjen, og jeg hadde gledet meg lenge til å fortsette med kjolen min. Denne gangen har jeg til og med bilder av den, selv om den ikke er ferdig enda. Den begynner i det minste å ta form, og jeg gleder meg stort til den er ferdig! (har faktisk allerede begynt å planlegge min neste kjole som skal være mer som en finkjole..)

Det første jeg sydde var skjørtet. Jeg sydde inn folder i kanten, og deretter sydde jeg på en nydelig blondekant nederst. Nå har jeg også klippet ut overdelen i fire forskjellige stykker, mangler bare å sy dem sammen. Trooor det blir bra 🙂


Midtdelen er dobbel, hvis noen måtte lure. Den ligger også på vrangen, fordi det er sånn jeg skal sy de to delene sammen.. Er litt usikker på om jeg skal ha mer blonder på overdelen, Eventuelt hvor. Noen synspunkter?

Se denne flotte gjengen! Oh Joy^^

Tror du dette kan bli bra?

Er du spent på hvordan kjolen blir?

1 kommentar

1 thought on “Sy-kjole-prosjektet

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *