På lekeplassen:)

Categories A Hobby

Jeg og Vilde gikk oss en tur mens Thomas dusjet:) Vilde var Helt i hundre!

Gikk på en liten lekeplass:) Masse dytting, bilder og rikting før vi kom oss bort derfra…

Utrolig teit, for etter å ha tatt noen kjempegøye-og søte bilder fant jeg ut at 1: Linsa var kjempeskitten, og 2: Autofokus var plutselig ikke på, så Alle bildene jeg hadde tatt var uklare:S Fikk heldogvis også tatt noen etterpå:)

Dette er et av de uklare, men jeg likte det litt…

Gøy å fjerne bare noen farger fra et bilde:)

Vi gikk å så på sauene, og plukket løvetann! Vilde er så gøy!^^

Et par gullkorn "fra barnemunn":

"Eg plokke løvetann, så kan du å Thomas ha dei når dåkke gifte dåkke ein gång.. Men då må dåkke ta di i vann!"

"Eg he stav, så e eg gjetar, sånn så Jesus!"(hun gikk å bar på en pinne)

UNGER ER HERLIGE!

3 kommentarer

3 thoughts on “På lekeplassen:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *