jeg skal bare slappe av… ligge på sofaen, og si; “jeg har det bra”….

Categories tanker, tro og filosofi

Nå e d allså dagen før eg ska heim. d e den dagen eg allti helst bør jør "litt av alt". jør meg færi me alt eg he bjunnt på mens eg he våre her, liksom. mala færi bilda(som eg nå faktisk ikje he jort så mye…) øvelsekjøra ein siste gång me bilen a bestefar, ri en siste tur på dokka, å samtidi nyda færi, i folle drag den siste tio her så eg kan slappa masse av før eg ska heim t plikte, venna, mas å kjas. Men! på den andre sio glede eg meg masse t å komma tebage "der d skjer!" savne alle vennane, å ikjeminst Thomas! men savn e egentli ikje min ting. Eg tar d me ro så lenge eg vett at eg komme t å se folk ijenn om ei korte stonn:D eg tru generellt eg e en ganske avslappa person…stort sett jaffal. tar ikje heilt av uden gronn. d hjelpe ingen, e bere å ver så positiv så muli der du e, å ikje ønska at ting va annarledes (hvis du ikje kan jør nåe me d)
Den neste ugo bli nok en slags siste innspurt me å nyda ferien før eg reise t ungarn, for ittepå bære d rett på skulen ijenn!
nmislappav2008

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *