tidsfordriv:)

Categories O interessa

nå he eg ikje blogga så enormt. litt forde d ikje skjer så mye, å litt forde me sloss om internett her. pappa sitt mobile breibånn bli delt mellom fire pc'a.  i går reiste stine t faren sin, å mens hu e vekke ska eg ri å stella fórhesten;dokka. bli spennane! så då rei eg på tur me ei eg egentli ikje kjenne, så hette Therese, hu blei jusst atten. (hu eige gro, hesten som bestemor å bestefar hadde før) så me la ud på ein ganske lange ridetur, å eg prøvde å ri en del på Gro au. kjempesnille hesta beggeto! å me Suuste i galopp opp en bakke. d va supargøy! glede meg t neste ridetur alt! (bli kansje i dag:D) sånn ellars he eg lagt nåen headara å sånnt i photoshop, å bretta håndkla! ganske intressant enkli:P pappa å solår va på cruise i USA å mexico i januar, å kver dag på båden sadd d et nytt håndkledyr på sengo, å Solvår kjuppte me ei bog om kossen du lagte di, så eg sette igang. fekk ikje t alt, men legge ud nåen a dei så va sånn nåenlonde vellykka:D

En Frosk!
p7190005
Hjertehjerte(svane)
p7210009
Dumbo
p7210008
Hummer
p7200005
5 kommentarer

5 thoughts on “tidsfordriv:)

  1. Haha, først leste jeg at du og pappan din sloss! Men skjønte fort at det ikke kunne være rett 😛

    Å DET DET ER DET TØFFESTE JEG HAR SETT PÅ LENGE! Spesielt elefanten var genial! Jeg skulle ønske man kunne brette sånne å legge de i skapet!

    SV: Tusen Tusen Takk!!! Jeg legger deg til jeg, alltid fint å ha en blogg venn med felles interesser 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *