Surprise me!

Categories S Mat

Nå e eg heima ijenn, ja… føles gått! Eg gleda meg mye t mandag, for då visste eg at Thomas hadde forberedt en øveraskelse t meg:) Eg prøvde å ikje ha så store forhåpninga, men alle (som hadde snakkt me Thomas) kom å sa eg måtte gleda meg, så eg konne jo ikje la ver:D eg blei uansitt ikje skoffa! eg blei henta på formiddagen å når eg kom inn i huse blei eg jaffal øveraska øve kå koseli d va! Stuo va totalt ommøblert, å foll av stearinlys, å ein egenprodusert stjernehimmel bag et dekkt lide bord me to stola ronnt. på borde va d blannt annt ein vase me flydane rosa på toppen, å sand me et lide skilt på bånnen der d sto "Love you." Eg koste meg stort! litt seinare hadde me "brennane kjærlihed" t mad, å champagnebrus å drikka 😀 kjempegått! (tru eg ska øvelada madlagingo t Thomas fler gånge;o) ) resten a dagen brukte me på å snakka, spela å synga å kosa åkke, å så åd me au baguetta me kjuddei litt seinare. va der d litt utpå kvellen: tenke eg va der 12 tima te sammen!:P Uansitt; en meget vellykka dag, å forresten he Thomas goe rips i hagen sin!

E elske øveraskelsa:D e så gøy å ikje veda kå så skjer av å t, men stortsett må eg nekta folk å sei ting t meg, for di he så lyst å hinta heilt t eg tippe d! eg utfordre DEG t å øveraska nåen i dag! du kan for eksempel senna et kort, je en gave, ellar laga midddag:) hvis du he et sterkt ønske om å hjelpa foreldran dine, så kan du jo vaska…. fantasien sedde grensene!

Nå e d framragane ver ude, så eg ringte jusst å vekkte Thomas for å få han me på mårentur:) han e her om ti min! (eg jør ikje sånn me alle; bare Thomas så gidde så tili):D 

mg9824cr21

p7270028

p7270023

mg9821cr21
p7270030
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *