Trøtt igjen – rett før innspurten

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Nå er det under to måneder igjen av graviditeten. Og denne uka har jeg kjent trøttheten komme tilbake. Spesielt i går! Søndag til mandag sov jeg 10 timer! Og ikke nok med det, men midt på dagen mandag sovnet jeg på sofaen mens jeg leste pensum, og sov i halvannen til to timer da også…

Tydelig at kroppen har store prosjekter på gang, og at jeg trenger hvile. Men jeg er veldig fornøyd med at jeg i løpet av helga har klart å gå tur med hunden hver dag, holde sånn nogenlunde styr på huset, og lese det meste av det jeg skulle til studiet, på tross av mye avslapping. Det føles nå som jeg går inn i siste innspurt. Kun fire uker igjen av jobb (før permisjon). Kun fem uker med lesing før eksamens-øvingen begynner for fullt. Kun 7 uker til fødsel. Alt går veldig fort! Og denne uka kommer til å suse avsted, fordi jeg skal noe hver kveld (utenom fredag).

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *