One of us is lying

Categories H bok

“I guess we’re almost friends now, or as friendly as you can get when you’re not one hundred percent sure the other person isn’t framing you for murder.

"One of Us Is Lying" av Karen M. McManus

 

Boktittel: One of us is lying (norsk: en av oss lyver)

 

Forfatter: Karen McManus

 

Innhold: Fem elever må sitte igjen ved skolens slutt. Kun fire av dem overlever. De har alle noe å skjule, men hvem er  morderen?

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok, og den fenget helt i fra begynnelsen. Den tar deg med på en lang rekke av mistanker og avsløringer. Jeg likte karakterene, som er både stereotypiske, men også originale og interessante.

BildeKilde

Terningkast: 6. Anbefalt ungdomslitteratur! Hvis du liker denne, bør du også sjekke ut Størst av alt.

Dette er den 20. boka jeg har lest i år. Ligger godt an mot målet mitt på 50 bøker. Kanskje jeg må utvide det, til og med…

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *