Tekniske problemer ++

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I det siste har jeg ikke klart å laste opp bilder til bloggen. Det gjør at det blir vanskelig å få skrevet om alt jeg vil. Jeg tror problemet skyldes en oppdatering på chromebooken, i hvert fall får jeg ikke lenger tilgang på bildene som ligger på disken. Æsj, det er frustrerende når ikke ting går som de skal…

Men i mellomtiden får vi bare kose oss med noen lånte glimt fra sommeren, da dagene var lyse, lange og varme. Jeg må innrømme at jeg savner det litt…

Jeg har nylig hatt enda en runde med forkjølelse (tredje dette halvåret), så jeg ligger litt bakpå med både det ene og det andre. Nå nærmer det seg prøveeksamen, og dagen i dag skal brukes til litt studier…

Jeg får alt for lite hobby-tid om dagene. Husarbeid er også et forsømt område :S… Men noe må man prioritere. Og nå har jeg i hvert fall kommet i gang igjen med trening etter en ca 2-ukers pause.

 

Nå som desember (kosemåneden) nærmer seg må jeg nok være ekstra nøye med et sunt kosthold i bunn. Og å fortsette med jevnlig trening. Ellers risikerer jeg vel å legge på meg alt jeg klarte å ta av i vår 😛

 

Men selv om jeg savner sol og varme sårt, nyter jeg også innekos, peisfyring og kakao. Og jeg ser veldig frem til å pynte til jul nå! Har kommet sånn smått i gang med julegavene også. Og det blir veldig kjekt å starte med adventskalenderen min, som i år består av å gi bort en gave hver dag. Det kommer til å bli veldig trivelig 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *