Endelig helg

Categories E Natur og Turer

Endelig helg igjen! Dette har vært en tung uke, siden jeg har vært forkjølet i starten, og deretter fått en skikkelig kranglete rygg (noe som er veldig ulikt meg). Men nå er helga her. I går fikk jeg studert en del, og begynner å bli klar for prøveeksamen neste uke. I dag skal jeg bruke litt tid innimellom til å planlegge julegaver, og i kveld skal jeg sy! På dagtid i dag blir det forhåpentligvis vær til å gå tur.

 

Det har vært mye regn i det siste, og elva har steget halvannen meter oppover. Det vil si at det er 30-40 cm fra å bli flom 😛 Men foreløpig har vannet holdt seg nedenfor veien, så vi kommer oss ut. Når vannet går over veien, er vi “fanget” på Øyno, siden det kun et èn vei over. Nå har vi hatt opphold et par dager, så da slipper vi nok flom i denne runden også 🙂

 

Ønsker alle en nydelig helg 🙂 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *