Sydd; kjolebody i musselin

Categories A Hobby

Den siste kjolebodyen jeg sydde, var i et stoff jeg ikke har prøvd meg på; Musselin. Men jeg ble litt inspirert av Speiltvillingene, og kjøpte et par meter. Og ble glad for å se at dette er både et rimelig stoff, og også veldig fint og behagelig. Jeg synes også det var veldig greit å sy i. Så jeg vurderer å sy en julekjole til Miriam i musselin…

 

Ble i hvert fall veldig fornøyd med denne. Har ikke prøvd den på enda, fordi jeg skal ha den med på messe og se om noen vil kjøpe den først. Hvis ikke, beholder jeg den selv 🙂

 

Mønsteret er fra boka Sy Selv. Og jeg elsker de fine detaljene! Jeg kommer helt sikkert til å bruke dette mønsteret mange flere ganger 🙂 Denne boka forklarer så godt, at nybegynnere kan lære alt de trenger for å sy noe vellykket!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *