Studiedager

Categories F Lærerlivet

I dag har jeg stuiedag, og jeg føler meg utrolig heldig som har fått (betalt) fri to dager for å studere! Det gjør hverdagen så mye mer avslappet 🙂

Men jeg må prøve å benytte meg godt av dagene, for jeg vet at det kommer travle perioder, og jeg ligger alltid litt bakpå med en del ting. Så i dag har jeg skrevet en to-do-liste med 9 punkt (and counting), og starter (rett etter bloggingen) med studiene – som jo er grunnen til at jeg har fri.

Men håpet er at jeg i dag skal få tid til litt mer enn bare studier (les: husarbeid). Og at jeg i morgen kanskje skal få jobbet litt også ( i tillegg til å lese neste ukes pensum). Neste uke må jeg klre meg uten de dyrebare fridagene mine, nemlig, for da er det valgfagsuke, og jeg underviser hele uka på ungdomstrinnet. Det blir gøy, men litt mer intenst enn jeg har blitt vandt med.

Ønsker alle en nydelig dag! Og hvis du er lærer, anbefaler jeg en runde med kompetanse for kvalitet-studier hvis du får muligheten 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *