Dobbelbooking med konfirmasjon og bryllup

Categories B opplevelser og hverdagsliv

På grunn av koronautsettelser, endte vi opp med en ganske travel dag. Kvelden før laget jeg kort til både konfirmanten og brudeparet. Noe jeg ikke har gjort på lenge! Men det er litt moro å tørke støv av gamle ferdigheter.

Lørdag hadde vi psyket oss opp, leid inn barnevakt, og var klar til en travel dag! Jeg startet med å bake foccaccia til konfirmasjonen (sa faktisk nei til å bake til bryllupet også xD)

Miriam var med i vielsen, og jeg hadde et lite styr med å holde henne underholdt mens Charlotte og Renè sa sine ja. Etterpå bar det til konfirmasjonsfesten til Vilde (niesen min). Det var nydelig pyntet med høstfarger.

Miriam koste seg masse med søskenbarna, og spiste ris og erter (av alt det deilige vi kunne velge av… raringen)

Konfirmanten selv var nydelig 🙂 Men jeg og Thomas måtte gå rett før desserten for å rekke middagen i bryllupet, som skulle holdes en liten time unna.

Miriam ble shippet bort til moren min på veien, og vi kom omtrent femten minutter før maten ble servert. Bryllupet var vakkert, på tross av mye antibac og koronatiltak. Det var mye tid til å snakke sammen, og ikke altfor mange taler. Kanskje et av de bryllupene jeg har vært i med minst leker, men toastmaster var kjempeflink, og holdt oss med underholdning i løpet av kvelden.

  

Etter hele denne dagen var det godt å vite at vi kunne sove ut på søndagen, og at Miriam hadde det fint hos bestemor 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *