Songs of the humpback whale

Categories H bok

“I don’t know the first thing about holding together a family, especially one that resembles an heirloom vase, shattered but glued back together for its beauty, and no one mentions that you can see the cracks as plain as day. ” 

 

"Songs of the humpback whale" av Jodi Picoult

Boktittel: Songs of the humpback whale

 

Forfatter: Jodi Picoult

 

Innhold: Da Jane slår mannen sin under en intens krangel, blir hun minnet om en mørk barndom, og tar med seg sin 15-årige datter på en lang reise gjennom statene.

Min mening: Picoult er en av mine favoritt-forfattere. Denne boka valgte jeg å lese, litt fordi den er skrevet i mitt fødselsår, og det er ett av mine lesemål for i år (se dette innlegget) Jeg merket at dette var en av de tidligere bøkene hun har skrevet, og at hun har blitt bedre med årene! Karakterene og skrivestilen er bra, men plottet er kjedelig. Jeg ble nok litt skuffet av denne. I tillegg er det ganske forvirrende, siden handlingen hopper att og fram i tid hele veien. (jeg hørte boka som lydbok)

BildeKilde

Terningkast: 3, En godt skrevet bok som mangler en spennende historie. Anbefaler heller Picture Perfect av samme forfatter.

 

Dette var forresten bok nr. 40 jeg har lest i år. Målet er å klare hundre bøker, men jeg ligger ca 2 bøker etter planen. Håper det skal ta seg opp snart 🙂

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *