“Snartur” på bekostning av husarbeid

Categories E Natur og Turer

 

I det siste har været vært mye finere enn forventet! Jeg ser stadig regn og skyer på værmeldingen, bare for å oppdage solfylte dager når de omsider kommer. Dette er jo herlig. Og det har ført til at jeg har klart å fortsette med tur (nesten) hver dag. Men det går litt hardt utover andre ting, da…

 

I dag, for eksempel, gikk jeg  fra huset for å gå på babysang kl. 10.30. Etterpå var planen å besøke bestemor, og deretter få litt skikk på huset. Men turen ballet på seg, og jeg var ikke hjemme før kl. 15. Da var jeg sliten, og Miriam sov. Og etter litt avslapping, føltes det som om dagen hadde gått… Jaja; man kan vel ikke si at det er bortkastet 🙂 Og i morgen må jeg jo bare få ryddet, for da skal jeg ha strikkekveld hos meg…

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *