Det forrige innlegget jeg la ut var om hvor bra det går med vektnedgangen. Og da jeg veide meg i dag tidlig, hadde jeg plutselig gått opp siden sist uke. Jeg vet jo at den smellen vil komme før eller senere. Men det er så kjedelig når jeg føler at jeg har vært så flink. (Denne uka trente jeg to ganger, svømte to ganger, gikk tur hver dag, og spiste ikke snop mer enn en dag). Men så vet jeg jo (innerst inne) at det gjelder å ikke miste motivasjonen nå. For jeg har jo fremdeles gått ned samlet. Og det vil i hvert fall ikke hjelpe å si helt opp. Og jeg må jo innrømme at jeg har spist litt popkorn (og litt mye rosiner) på andre dager enn godteri-dagen… Så jeg må nok stramme inn enda litt mer på kostholdet, og fortsette i den gode strimen på trenings-fronten…
Andre som har fått smellen, som føles litt urettferdig?

jeg har ikke tenkt til å bli helt kosthold/treningsblogg altså. Men jeg har prioritert vektnedgang denne våren, og da blir automatisk bloggen litt farget av det (slik den ble oversvømt av bøker på høsten, da jeg leste mye).

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *