Skjulestedet

Categories H bok

“Why is he being so nice? He is friendly – too friendly. No one is nice just for the sake of it these days, not unless he wants something.” 

 

Skjulestedet

Boktittel: Skjulestedet

 

Forfatter: Pam Jenoff

 

Innhold: En verden som blander den mørke bakgrunnen fra andre verdenskrig med den magiske hverdagen på et sirkus. Noa er en ung jente med en baby, mange hemmeligheter og ellers ingenting, som kommer til sirkuset, og får en sjanse til å prøve seg på omstreiferlivet. Men livet på et sirkus var krevende allerede før krigen.

Min mening: Jeg hørte boka som lydbok. Den er fengende og spennende. Trist og artig. En verden som jeg er glad for at jeg kun er på besøk i.

BildeKilde

Terningkast: 5. Spennende bok fra krigstida. Jeg kan også anbefale “The Storyteller” av Jodi Picoult, og boka med samme navn; Skjulestedet av Corrie Ten Boom. Begge disse er knallbra.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *