Nysydd sommerkjole

Categories A Hobby

Mitt favoritt-kjolemønster er en behagelig kjole med prinsessesøm og store, gjemte lommer. Jeg har nå sydd fem slike kjoler til meg selv, og jeg tror dette kommer til å bli en favoritt.

 

Den vil fortsatt passe godt etter graviditeten, og  da blir den litt lengre også (når den ikke må krype over den store magen). Mønsteret er Zadie, og hvis du har sydd litt fra før, er det et supert prosjekt med god syveiledning.
God plass til gravidmagen, selv tre dager før termin 🙂

Stoffet fikk jeg på salg på Stoff og Stil, så denne kjolen kom på rundt to hundre kroner i materialer.

Du kan se andre ting jeg har sydd (bl.a. de andre zadie-kjolene) i kategorien “hobby.”

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *