Maidager i ventemodus

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

Det er rart å være i permisjon. Jeg har alt for lite energi, og alt for mye jeg vil gjøre. Kroppen vil ikke være med på noen ambisiøse prosjekter, så jeg må prioritere hva jeg skal gjøre av fysiske ting. Men så er jeg innmari dårlig til å kjede meg. Jeg blir så vanvittig rastløs. Takk og lov for lydbøker, sier jeg bare.

 

En annen glede i hverdagen er å være ute i hagen. Det er litt for kaldt ute til å virkelig nyte tilværelsen i fulle drag. Men hvis jeg holder meg aktiv, er det deilig å leke med Ninja, ta bilder av blomstene, og sette seg ned et øyeblikk mellom vindkastene.

 

Perlebusken vi kjøpte for to år siden har blir utrolig fin i år! Og jeg forstår godt hvor den har fått navnet sitt!

 

Hva bruker du disse vakre maidagene til?

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *