Prosjekt juleferie

Categories K Blogg

Jeg er ikke så veldig flink til å “bare” ta ferie. Men jeg liker egentlig å holde meg passe travel. Så på min fire-dagers-ferie (inkludert to reisedager) har jeg nok hatt et par prosjekter på agendaen… Her er noe av det jeg har fått gjort:

  • Plukke ut de beste bildene fra hele året 2018 (minus desember) til albumet jeg skal lage. Siste finishen og bestilling må jeg gjøre etter nyttår, når alle årets bilder er tatt.
  • Sy ferdig tre håndsømmer på hårstrikker (bilder kommer). Et fint prosjekt å ta med seg, siden det ikke tar så mye plass.
  • Lese halvannen bok. (anmeldelse kommer). Neste i køen er en babybok – så det gleder jeg meg til 🙂
  • Få kontroll på tjenesten min til neste år. Siden jeg er gravid, skal jeg trappe ned litt på lederoppgavene jeg gjør i menigheten. Nå har jeg funnet ut hvem som skal ta over for meg på alle områder, og begynner å få oversikt over alle LIFEgruppene – slik at lederen som kommer etter meg ikke blir etterlatt med et svare rot!

I tillegg har jeg jo truffet mye familie, vi har rukket en svenske-handel-tur, og tatt noen flotte vinterbilder. Nå skal vi spise deilig elgsteik hos bestemor og bestefar. Og jeg gleder meg til resten av miniferien vår. I morgen bærer det allerede hjemover igjen! 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *