Nyttårsforsetter og forventninger

Categories B opplevelser og hverdagsliv
  • Gå ned de ti kiloene som enda sitter igjen etter graviditeten. Målet er innen mai.
    For å gjøre dette skal jeg kutte ut snop og chips alle dager utenom lørdag. (første uka i Januar er nedtrappings-uke xD) Prøve meg på styrketrening (se om det kan bli en ukentlig vane), og begynne å jogge en liten tur i uka. Fortsette å gå tur hver dag (har ikke gjort det i jula, da).
  • Sy mye! Og minke litt ned på stofflageret; det vil si å sy opp mer stoff enn jeg kjøper. Enda et symål må vel være å lære meg å sy knappehull… Og prøve meg på et par redesign-prosjekter.
  • Bli bedre til å lytte! Jeg har alltid trodd at jeg har vært god på dette, men et lys gikk opp for meg da jeg leste “omgitt av idioter.” Litt usikker på hvordan man blir bedre til dette. Men jeg tenker kanskje å forberede meg litt før jeg treffer folk, og bestemme meg for et par ting jeg skal spørre om, og hva jeg må huske etterpå. Jeg har ikke noe problem med å lytte til “seriøse ting,” men jeg snakker nok for mye om meg selv, og lytter for lite til andres hverdag…
  • Jeg har også lyst til å male litt igjen! Målet er to skikkelige bilder i år. Tror jeg skal prøve meg på en etterligning av bildet under, som er malt av Vladimir Kush – min favoritt kunstner.

Relatert bilde

BildeKilde

 

Dette blir et spennende år! Året for Miriams første ord og skritt, kanskje året hvor Ninja får valper! Jeg gruer meg litt til å begynne å jobbe igjen. Og jeg er veldig nervøs for å være borte fra Miriam i fire dager når vi skal på personaltur til Krakow (for ikke å snakke om at Thomas er i tyskland samme helga). Men utenom dette, er det et år jeg gleder meg veldig til. Eller. Jeg gruer meg til å begynne å jogge og trene også… xD

Hva er dine mål, gleder og gru-inger for 2020? =)

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *