Omgitt av idioter

Categories H bok

“Hvordan forstå dem det ikke går an å forstå.”

 

"Omgitt av idioter - hvordan forstå dem det ikke går an å forstå" av Thomas EriksonBoktittel: Omgitt av idioter

 

Forfatter: Thomas Erikson

 

Innhold: En bok som grundig forklarer de fire personlighetstypene, hvordan du kan kjenne dem igjen, og hvordan det kan hjelpe deg i samhandlingen med andre mennesker.

 

Min mening: Litt mye fokus på arbeidslivet, etter min smak. Og det er noe med fortellerstilen jeg ikke liker så godt; kanskje den er litt for overdreven, eller lite troverdig eller noe. Men bortsett fra det er dette en god bok som minner oss om at vi er forskjellige, og hjelper oss med råd til hvordan takle ulike mennesketyper best mulig.

BildeKilde

Terningkast: 4. Men jeg likte egentlig mye bedre Wired that way, som føltes mer relevant fra mitt ståsted.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *