Hjertet mitt har ikke demens

Categories H bok

“En praktisk og hjertevarm bok om demens.”

 

"Hjertet mitt har ikke demens" av Audun Myskja

Boktittel: Hjertet mitt har ikke demens

 

Forfatter: Audun Myskja

 

Innhold: Boka forklarer hva demens er, hvordan vi kan møte mennesker med sykdommen, og hva vi kan gjøre for å forebygge og forbedre tilstanden.

 

Min mening: Absolutt verdt å lese for alle som kjenner noen med demens. For ikke å snakke om de som arbeider med det! Lett å forstå, også for “vanlige folk” som meg, og med mange gode eksempler fra virkeligheten.

BildeKilde

Terningkast: 5. 

Dette ble siste boka lest i 2019, og jeg landet på 107 bøker, personlig rekord!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *