Det har vært travelt med det nye året! Mest av alt fordi mamma er borte en uke – i Moldova av alle ting! Så jeg har arbeidet en del i blomsterbutikken. Det høres kanskje ikke spesielt stress ut, men sleng på en 7 måneder gammel unge med eventyrlyst, så skal jeg love deg at det blir litt av hvert å sette fingrene i! Heldigvis har Thomas og svigermor også tatt henne en del, så jeg har sluppet å sjonglere jobb og baby hver dag 😛

 

Bildene er fra en tur vi gikk i romjula, bare Ninja og jeg. Det var da det gikk opp for meg hvor lite jeg har trent Ninja det siste halvåret, og hvor mye mindre lydig hun har blitt! Som jeg skrev i nyttårsinnlegget mitt(HER), har jeg startet et nytt og sunnere liv. Jeg har gått en god del turer, enda ikke trent (Hvis man ikke teller å jogge 100 meter over sletta), men i hvert fall jobbet med kostholdet. Nedtrappingsuka er ferdig, og den første dagen uten snacks er overstått (hatt litt abstinenser, da xD)

I dag gikk jeg faktisk tur i tidenes drittvær med Andrea, og er nokså stolt av meg selv…

 

I morgen er en ganske travel dag, men den blir fin også med jobb, babykos og bibelgruppe hos meg på kvelden. Gruer meg mest til en megler skal komme å gi ny verdivurdering på huset vårt. Uff, det er ikke alt jeg er like stolt over å vise frem 😛

 

Ellers lever vi godt, Thomas, Miriam, hunden og jeg. Det er enda noen måneder igjen av permisjonen, jeg har mange kjekke øyeblikk med Miriam igjen å se frem til!

 

Det har blitt litt stille på bloggen i det siste, og det er fordi jeg ikke har så mye tid til å sitte på PCen. Kanskje blir det bedre etter disse jobbedagene, men vi får se. Jeg har i hvert fall mye jeg vil legge ut; hobbyprosjekter, tanker og oppdateringer. Gøy at så mange tar seg tid til å kikke innom bloggen min innimellom, selv om kvaliteten på innleggene kanskje ofte blir litt “så som så.”

Kveldsklem, Ingrid

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *