Årets 17.mai ble ganske annerledes enn den pleier. Men vi hadde det skikkelig koselig allikevel. Siden Thomas var ute og filmet alt som skjedde mye av dagen, var jeg først innom Andrea. Vi måtte ta dette bildet, siden vi nøyaktig et år før tok et lignende der jeg hadde tjukk mage, og Andrea var tynn. Gøy å sammenligne de to bildene.

 

Vi besøkte også svigers, og Miriam fikk prøve gyngehesten som hadde kommet frem.

Jeg prøvde meg på en fanvy flagg-dessert med gelè og panna cotta. Det ble veldig vellykket, men jeg glemte selvsagt å ta bilde av de fineste (som hadde fem lag). Denne inneholdt ikke alt, siden jeg bare brukte restene, og ikke fikk rester av alle lagene.

Vi fikk også tatt et hastig familiebilde (selv om Ninja løp bort da bildet ble tatt)

Og været var helt upåklagelig 🙂

Og nå vet du hvor langt etter jeg ligger med blogginga xD

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *