Jeg går ofte på topptur, men innimellom er det flott med en bunntur også! Så denne dagen pakket jeg babyen på ryggen, og fikk med meg hunden og lillebror ned til Knubedal.

 

 

Riktignok starter turen med oppoverbakker. Naturen er på sitt vakreste mot slutten av våren..

 

Og man får god utsikt mot gården på Øvre Lauvås.

Så går det nedover i Knubedal – skremmende bratt, men til en flott utsikt mot havet og majestetiske fjell på begge sider.

Vi tok en liten pause i dalen, fikk spist noen rosiner og Miriam fikk strekke litt på beina. Det satte hun stor pris på!

 

Ikke like fornøyd da jeg pakket henne opp på ryggen igjen, da.. 😛

Etter nok en “klatretur” fikk vi gå langs den vakre kysten ut til Sogndalstrand. Denne turen er ikke for de med relativt alvorlig høydeskrekk. Men jommen er det en fantastisk tur!

Vi fant en liten venn på vår vei…

Og rakk akkurat (såvidt) tilbake til et videomøte jeg måtte delta på i forbindelse med jobb.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *