Bum bag eller Rumpetaske

Categories A Hobby

 

Jeg har leeenge planlagt dette prosjektet. Men av en eller annen grunn har jeg utsatt og utsatt. Kanskje fordi jeg ikke hadde mønster, og måtte klare meg med et youtubeklipp som rettesnor. Behovet dukket opp fordi jeg går mye tur med Miriam i bæresele på ryggen, og da er det ikke plass til ryggsekk. Det blir litt knotete på lengre turer, spesielt nå på sommeren når man helst må ha med vann mange steder. Men når jeg endelig kom i gang, var det ikke så vanskelig som fryktet.

Rumpetaska er sydd i softshell (jakkestoff som er vannavstøtende), den har en stor og en liten lomme, og justerbar stropp slik at den kan gå fra rumpetaske til skulderveske i en bevegelse. Den har allerede blitt mye brukt, og det er gøy!

 

Har du et prosjekt du har utsatt lenge?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *