Min fjerde test

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Det ble litt stille her. Jeg får ikke lagt inn bilder på pcen akkurat nå, så da så…

I dag er jeg syk, og har testet meg for covid19 for FJERDE gang! En bakdel ved å arbeide nært på mange mennesker… Men på en måte greit å være på den sikre siden også. Og vi satser på at jeg tester negativt denne gangen også – det er jo ingen smitte i kommunen, og jeg har ikke reist på en god stund. 🙂

Kanskje får jeg kjøpt ny kortleser i løpet av uka (hvis jeg blir frisk nok), så da kommer det kanskje litt mer blogglyst igjen 🙂 I mellomtiden må dere ha en nydelig dag!

Og så skal jeg prøve å få brukt de neste to dagene til litt studier, selv om hodet føles fullt av bomull :/

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *