Uteaktivitet

Categories E Natur og Turer

Nå har jeg endelig fått tak i ny kortleser, så jeg fikk overført bilder fra kamera til pcen. Så nå vil det nok komme et lite bilderas fra ulike ting den siste måneden.

På nyåret har vi vært alt for mye inne. Faktisk bare mer og mer, siden vi gikk fra grått og bløtt til alt for kaldt (og forkjøla).  Men jeg merker allerede at dagene begynner å bli sakte lysere, så det nærmer seg nok mer utetid!

Miriam har alltid elsket å være ute, og det gjør hun enda. Men med en intens uvilje mot å ha på votter, er det ikke så greit i minusgrader.

Og noe av det aller kjekkeste med å være ute, er å se på dyr. For eksempel endene som bor rett nedenfor huset vårt!

Hun kan stå sånn i evigheter uten å bli lei. Og det er enda kjekkere hvis vi har med litt brødrester til endene 🙂

I uka som kommer fortsetter de å melde minusgrader og fint vær. Hvis nå bare hosten min kan roe seg litt ned, er det helt perfekt. Men i dag har jeg holdt meg inne, for å ikke gjøre det verre.

Og når lyset enda er der, er det utrolig hvor vakker verden kan være, selv om det ikke er mye farge å se enda 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *