Julestemninga kommer krypende

Categories B opplevelser og hverdagsliv, C Hus, hjem og hage

Julegavehandelen er gjennomført, og nå mangler jeg bare noen “finishing touches” på de hjemmelagede gavene før jeg må sette av en kveld eller to til å pakke inn alle sammen. De skal jo leveres før jul også!

I går pyntet vi juletre, og det ble utrolig pent!

Overalt hvor jeg ser, er det noe julerelatert.

I dag er det også siste dagen på jobb før ferien. Vi var utrolig heldige i år, som fikk så tidlig juleferie! Selv om det helt sikkert bare betyr at vi må gå lenger til sommeren…

Jeg ville i hvert fall bare stikke innom bloggen for å si God jul til alle, og god ferie til dere som har det innen rekkevidde 🙂 Nå gleder jeg meg virkelig!

Og jeg legger ut bilde, selv om det er litt rotete. Men det er det egentlig nesten alltid med alle mine prosjekter xD 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *