Jeg elsker deg til månen og forbi

Categories H bok

“She felt like she’d slipped into another world. For the first time someone knew exactly what the hurt felt like.”

 

35297625. sy475

Boktittel: Jeg elsker deg til månen og forbi

 

Forfatter: Karen Kingsbury

 

Innhold: Brady mistet begge foreldrene sine i et terrorangrep da han var fem år. Han har slått seg til ro med et enkelt liv hvor han fokuserer på å jobbe og hjelpe andre. Men innerst inne lengter han seg syk etter ekte kjærlighet.

 

Min mening: Boka er helt grei. Men jeg kjenner at den blir altfor “gjennomsiktig” for meg. Alt sies, og man vet fra begynnelsen av hva som vil skje videre. Kanskje passer den bedre for unge jenter? Jeg liker mye bedre Elisabeth Mussers bøker, som fremstiller livet som kristen (og ikke-kristen) på en mer realistisk og nyansert måte.

BildeKilde

Terningkast: 3. En bok om kjærlighet, lengsel og tro. Anbefaler deg også å lese Alt har sin tid. 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *