En god tradisjon, og vakre adventsdager

Categories B opplevelser og hverdagsliv

De siste årene har jeg hvert år laget adventskalendere til noen. Et år laget jeg faktisk 3 pakkekalendere! Og jeg prøver å variere hvem jeg gir den til. I år var det lillebror sin tur til å få en overraskelse. Og 29.november satt jeg på gulvet og pakket i vei; for nå begynte det å haste.

I år var jeg også så heldig å få en kalender selv; min snille mamma hadde kjøpt en hel haug med pakker til meg. Det settes utrolig stor pris på! Og det gjør ventetiden til jul enda mer kjekk og spennende! Og jeg elsker jo advent i utgangspunktet…

I går kjøpte vi nesten alle de siste julegavene (mangler kanskje 3 eller noe enda), og det er deilig å ligge så godt an. I dag er været grått og trist, men det ser ut som det skal slutte å regne snart. Da skal jeg komme meg ut med hunden og babyen, gå en tur til mamma, på biblioteket, og i kveld skal jeg både på boklansering (til en jeg kjenner), og på bibelgruppe. Dette må jo bare bli en vakker dag!

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *