Alt har sin tid

Categories H bok

“Husk at livet ikke er et pent lite puslespill der alle bitene ligger på plass. Du trenger ikke alle svarene.” 

 

"Alt har sin tid - roman" av Elizabeth Musser

Boktittel: Alt har sin tid

 

Forfatter: Elizabeth Musser

 

Innhold: Franske Emile opplever som fjortenåring å bli forlatt av sin far. Men det er noe som ikke stemmer med morens forklaring.  Hvorfor må de plutselig flytte til Amerika, et sted hvor både menneskene og kulturen er ukjent?

Min mening: Boka fenget meg såpass at jeg klarte å se bort fra de vanskelige franske navnene (noe jeg misliker sterkt; jeg vil kunne uttale det jeg leser). Jeg kommer helt sikkert til å lese mer av Elizabeth Musser i fremtiden. Hun har en kristen undertone og god moral i bøkene, uten at det går på kompromiss med hverken spenning eller troverdighet. Jeg slukte mesteparten av boka på en dag, men synes at slutten kanskje var litt treig.

BildeKilde

Terningkast: 5, Jeg anbefaler også På den andre siden av fjellene av samme forfatter.

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *