How sucessful people think

Categories H bok

“Change your thinking, change your life.”

"How Successful People Think - Change Your Thinking, Change Your Life" av John C. Maxwell

Boktittel: How sucessful people think

 

Forfatter: John Maxwell

 

Innhold: Boka handler om hvordan vi tenker, eller bør tenke. At man bør sette av tid til ulike typer tenkning. Hvert kapittel er en egen tenke-måte, for eksempel kreativ tenking, fokusert tenking, strategisk tenking, osv.

 

Min mening: Innholdet er (for meg) relativt tungt, og vanskelig å “få tak på”, siden tema er ganske abstrakt. Men det hjelper veldig at Maxwell skriver super-organisert, med korte kapitler (10 sider er veldig overkommelig), og med et fengende språk.

BildeKilde

Terningkast: 4. Mange gode påminnelser, men også en bok jeg må overtale meg selv til å lese videre i for å bli ferdig. Anbefales til deg som er reflektert. Tidligere har jeg lest “de 25 universelle prinsippene om relasjonsbygging.” Den likte jeg enda bedre.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *