Den siste hjemmesydde kjolen i 2018

Categories A Hobby

Den siste kjolen jeg sydde i fjor var etter mønsteret Zadie. Det er mitt favoritt-kjolemønster på grunn av den herlige fasongen, og de dype lommene. Stoffet fant jeg i restehylla til stoff og stil, så fikk det på 40% avslag. Da kom kjolen på 150-200kr i materialer. Det er ikke så verst! 

 

Kjolen har også god plass til babymagen, så jeg kan sikkert bruke den hele graviditeten. Dette er den fjerde zadie-kjolen jeg har sydd til meg selv. Jeg bruker dem mye til hverdags, for de er så behagelige! 

2 kommentarer

2 thoughts on “Den siste hjemmesydde kjolen i 2018

  1. Nakne armer og snø..er du en av de varme under svangerskapet? 🙂
    Kjolen eller tunikaen, er veldig fin og praktisk i fasongen. Jeg sydde mye før i tiden, både til meg og barna jeg hadde, men nå orker jeg ikke pga synet, ryggen og stive fingre. Har vel heller ikke bruk for så mye klær nå heller. 🙂 Det er en veldig fin hobby. Stoff og stil var også “min” butikk.
    Lykke til videre med både hobby og svangerskap!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *