Hjernesterk

Categories H bok

“Hvordan fysisk aktivitet styrker hjernen.”

 

"Hjernesterk - hvordan fysisk aktivitet styrker hjernen" av Anders Hansen

Boktittel: Hjernesterk

 

Forfatter: Anders Hansen

 

Innhold: Boka handler om hvordan hjernen vår blir påvirket av fysisk aktivitet – en påvirkning som er sterkere enn de fleste tror. Lær om hvorfor fysisk aktivitet kan hjelpe for stress, hukommelse, kreativitet, konstentrasjon og mer. Den sier også en del om ulike tilstander som demens, depresjoner og ADHD; og hvordan aktivitet påvirker dette…

Min mening: En tankevekkende bok, som inspirerte meg til å være mer aktiv, og kanskje begynne å trene igjen.

BildeKilde

Terningkast: 4. Anbefales til deg som trenger et lite puff til å bli mer aktiv 🙂 Når det gjelder kroppen vår, kan jeg også anbefale sjarmen med tarmen. Men denne gav meg mer.

PS: Dette var forresten den 90. boka jeg leste i år. Kun ti igjen til målet. 😀

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *