Hjemmesydd elefant nummer to.

Categories A Hobby

 

Etter det første elefant-forsøket mitt (se her) var jeg ikke hundre prosent fornøyd. Men heldigvis hadde jeg klippet opp stoff til to elefanter før jeg begynte å sy noe. Jeg var litt demotivert etter første forsøk, som ble noe skjeivt, men tvang meg selv til å fullføre. Og det er jeg jammen glad for! Forsøk nummer to ble såå mye bedre! Foreløpig plan er at denne skal få bo på rommet til Lillebaby etterhvert 🙂 

Så dagens visdom må vel være å ikke gi seg når noe ikke ble helt som du håpet første gangen. Ofte er det utrolig hvor mye bedre det blir etter bare ett forsøk til!

Hvis du vil prøve å sy denne, finner du gratis syveiledning og mønster HER.

 

2 kommentarer

2 thoughts on “Hjemmesydd elefant nummer to.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *