Nå har det blitt en god del innkos i det siste. Både fordi jeg har vært syk, og fordi det har vært litt drittvær… Så nå har jeg noen gode tips til hvordan innetiden kan bli enda bedre!

For det første, er det herlig å ta inn litt kvister som kan spire og gi god vårstemning! Her har vi hatt både bjørk, forsythia og gåsunger. Bjørka måtte imidlertid ut før jeg reagerte allergisk 😛 

Tips nummer to er håndarbeid. Jeg har begynt å strikke litt igjen. Disse fem myke, deilige nøstene skal bli et herlig babyteppe. Det er utrolig kos å sitte og strikke noe. Og jeg pleier å høre på lydbok samtidig (eller lydfiler fra studiet mitt, når det må prioriteres)…

Mitt tredje tips er bøker. Det er ikke mye som er så deilig og avslappende som å fordype seg i en bok. Jeg hører lydbøker, og leser vanlige bøker en god del for tiden… Akkurat nå holder jeg på med blant annet denne av Max Lucado, som bare er helt fantastisk! Jeg har lest den før, men får mye ut av denne gangen også… Anbefales!Det siste tipset for i dag får bli kakao. For det er ikke mye som er så deilig som å krølle seg under teppet med en rykende varm kopp kakao, laget av ekte sjokolade! Helst med en god dose kremfløte på toppen….

Kos deg inne, da! ^^

 

1 kommentar

1 thought on “Innekos

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *