Siste Offer

Categories H bok

“Alle må dø en gang. Vær tapper.

34753283

 

Boktittel: Siste Offer

 

Forfatter: Lisa Gardner

 

Innhold: Charlene Grant er sikker på at hun snart vil bli drept. For to år siden døde den første bestevenninnen hennes. For et år siden døde den andre. Nå er antagelig hun den neste. Boka er full av motstridende spor, smertefull og glemt familiehistorikk, og en psykologisk undertone.

Min mening: Boka fenget fort, og selv om det er litt mye å henge med på til tider, må jeg si at jeg likte den; spesielt siden jeg holdt meg et lite skritt foran etterforskerne gjennom mesteparten av den.

BildeKilde

Terningkast: 4. En sterk firer. Jeg har litt sansen for Gardeners serie om D.D. Warren, selv om den er i overkant ekkel og brutal til tider, og selv om jeg egentlig misliker detektiv Warren selv…

Du finner forresten flere boktips HER.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *